Kolejna w tym roku nagroda powędrowała do właścicieli marki KSW. W organizowanym przez Związek Firm Public Relations konkursie Złote Spinacze Konfrontacje Sztuk Walki zgarnęły dwie statuetki: złotą i brązową.
KSW to nie tylko organizacja promująca MMA, ale też ogromna machina medialna, której działań nie da się nie zauważyć. W tym roku działalność w zakresie komunikacji marki KSW doceniono w ramach konkursu Złote Spinacze 2017. Organizator, Związek Firm Public Relations, tak przedstawia cel przyświecający temu plebiscytowi:
To już XV edycja konkursu Złote Spinacze! Od początku przyznaliśmy 276 statuetek. W ostatniej edycji po raz pierwszy nagrody wystąpiły w trzech kolorach: brązowym, srebrnym i złotym. Od początku przyświeca nam jeden cel: zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.