Site icon InTheCage.pl

Paweł Jóźwiak zdradza, ile PPV sprzedaje KSW i podaje wyznaczony cel dla FEN 28

Paweł Jóźwiak zdradza, ile PPV sprzedaje KSW i podaje wyznaczony cel dla FEN 28

Źródło: FEN, KSW | Grafika: Mariusz Olkiewicz/InTheCage.pl

Odkąd KSW jako pierwsza polska organizacja MMA wprowadziła system PPV, wszyscy zastanawiali się w jakich granicach oscyluje liczba sprzedanych subskrypcji. Nieoczekiwanie zdradził ją prezez FEN – Paweł Jóźwiak.

Przy okazji naszej flagowej audycji MMA TuNajt, gościem był Paweł Jóźwiak, z którym rozmawialiśmy przede wszystkim o powrocie FEN i kulisach organizacji gali z numerem „28”.

Z uwagi na to, że druga polska siła zamierza wprowadzić system PPV, nie mogliśmy pominąć pytania o liczbę subskrypcji jaka zadowoli organizację w jej debiucie na płatnej platformie.

„(…) Żeby nie być w plecy to trzeba dużo mniej tych subskrypcji o ile sobie zakładamy, no bo nie chcemy być w plecy, chcemy wyjść na plusie także nasz plan minimum to jest 20 tysięcy. Jesli sprzedamy 20 tysięcy subskrypcji to będziemy wstępnie zadowoleni, a wszystko co powyżej 20 tysięcy, to będzie dla nas sukcesem (…)”

– odpowiedział Jóźwiak.

Przy okazji tematu Pay-Per-View został poruszony temat wyników sprzedaży przez konkurencję, w tym KSW.

„Tak bardziej analizowaliśmy dane jakie na przykład sprzedają inne organizacje. Wiemy, że KSW sprzedaje średnio między 130, a 200 tysięcy. Gale z udziałem Tomka Adamka sprzedawało koło 55 tysięcy, walka Cieślaka w Kongo na pastwisku, co była promowana sprzedała prawie 10 tysięcy subskrypcji (…)”

– zdradził Prezes Fight Exclusive Night.

Tak więc śmiało możemy uznać, że jedna z największych „tajemnic” KSW, została częściowo odkryta. Właściciele nigdy nie chcieli podać żadnych liczb dotyczących sprzedaży PPV, natomiast spekulacji nie było końca i trzeba przyznać, że liczby podane przez Pawła Jóźwiaka pokrywają się z tymi, o których mówiono mniej lub bardziej zakulisowo.

Maciej Kawulski przy okazji wizyty w Kanale Sportowym ocenił potencjał organizacji FEN na 1000 subskrypcji, Artur Sowiński uznał, że z pewnością byłaby to wyższa liczba, ale sam nie jest pewien czy by się skusił na galę FEN w cenie 40 złotych. A jak wy oceniacie potencjał FEN? Czy karta sportowa bez dużych medialnych nazwisk jest w stanie spełnić oczekiwania organizacji i sprzedać 20 000 subskrypcji w systemie Pay-Per-View?

Pełną wypowiedź Pawła Jóźwiaka na powyższe tematy, w tym odniesienie się do słów współwłaściciela KSW i byłego mistrza KSW, znajdziecie poniżej:

Gale MMA oraz inne rozgrywki sportowe możesz obstawiać na stronie eFortuna.pl – legalnego polskiego bukmachera.

Exit mobile version