Najlepsza na świecie zawodniczka MMA Joanna Jędrzejczyk dołączyła do Grzegorza Krychowiaka i została ambasadorką marki Sport.pl.
Tak nasza Mistrzyni mówi o współpracy z portalem:
Dużo nas łączy: czujemy social media, działamy z pozytywną energią, od razu znaleźliśmy wspólny język. Cieszę się, że mogę współpracować z gronem pasjonatów sportu.
Znam ten portal od lat i cenię go za nowoczesne podejście do sportu, mediów oraz świetne dziennikarstwo.
Joanna Jędrzejczyk to jedna z najbardziej wszechstronnych i charyzmatycznych postaci w polskim sporcie. Jest międzynarodową gwiazdą, w wielu krajach to najbardziej rozpoznawalna polska sportsmenka. Trzykrotna zawodowa mistrzyni świata w tajskim boksie szturmem podbiła UFC – najlepszą i najpopularniejszą organizację MMA na świecie.
Joanna Jędrzejczyk to nie tylko wybitny sportowiec, ale też autentyczna gwiazda social mediów, czująca się na Facebooku, Twitterze czy Instagramie jak ryba w wodzie. Do tego kapitalna, pozytywna osobowość, która na kibiców w Polsce i na świecie działa jak magnes.
mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca Grupy Sport.pl.
Nowa ambasadorka marki Sport.pl zostanie twarzą kampanii „Sport.pl to jest Twój Live”, będzie też aktywnie wspomagać redakcję w działaniach w social mediach.
***
Kampania „Sport.pl to jest Twój live” podkreśla pozycję lidera Sport.pl w mediach społecznościowych i wśród aplikacji mobilnych. Sport.pl na Facebooku to największy dziś fanpage redakcji sportowej w Polsce (814 tys. fanów). Także Snapchat sport.pl jest największym z mediów sportowych. Apka Sport.pl LIVE to najpopularniejsza aplikacja sportowa w Polsce, która przekroczyła milion pobrań.
Informacja prasowa