Joanna Jędrzejczyk (16-4) nawiązała współpracę z Pumą czyli z jedną największych firm na świecie produkującą odzież i obuwie.
Polka jest już kolejnym reprezentantem sportów walki po Israelu Adesanyi (20-0), który nawiązał współpracę z Pumą. Niewykluczone, że ma to związek z tym, że umowa pomiędzy Reebokiem a UFC wygasła co może spowodować, to że inne duże firmy z tego segmentu będą się zgłaszać do najlepszych zawodników amerykańskiej organizacji.
Polka na swoim Instagramie opublikowała materiał promujący nawiązanie jej współpracy ze wspomnianą firmą.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Joanna Jędrzejczyk w latach 2015-2017 była mistrzynią UFC w kategorii do 52 kilogramów. Swój pas stracił na UFC 217, gdzie przegrała przez TKO z Rose Namajunas (9-4). W ostatnim czasie miesza ona wygrane z porażkami. W swoim poprzednim boju na UFC 248 w Las Vegas po fenomenalnej batalii przegrała na punkty z Weili Zhang (21-1). Ten pojedynek został uznany między innymi przez UFC najlepszym starciem w 2020 roku.
Zobacz także: Q&A z Szymonem Kołeckim – Juras | Okniński | Doping | Narkun | Ciężary | Zawada | Największa „wtopa” [WIDEO]
źródło: Instagram, Joanna Jędrzejczyk