MMA BIZNES: KSW nagrodzone za komunikację i PR w konkursie Złote Spinacze 2017

źródło: zlotespinacze.pl; ksw

Kolejna w tym roku nagroda powędrowała do właścicieli marki KSW. W organizowanym przez Związek Firm Public Relations konkursie Złote Spinacze Konfrontacje Sztuk Walki zgarnęły dwie statuetki: złotą i brązową.

KSW to nie tylko organizacja promująca MMA, ale też ogromna machina medialna, której działań nie da się nie zauważyć. W tym roku działalność w zakresie komunikacji marki KSW doceniono w ramach konkursu Złote Spinacze 2017. Organizator, Związek Firm Public Relations, tak przedstawia cel przyświecający temu plebiscytowi:

To już XV edycja konkursu Złote Spinacze! Od początku przyznaliśmy 276 statuetek. W ostatniej edycji po raz pierwszy nagrody wystąpiły w trzech kolorach: brązowym, srebrnym i złotym. Od początku przyświeca nam jeden cel: zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów zrealizowanych w Polsce.

W tym roku w 32 kategoriach konkursowych przyznano łącznie 77 spinaczy – 19 złotych, 26 srebrnych i 32 brązowe. KSW zdobyło brąz w kategorii PR Korporacyjny oraz złoto w kategorii sport (od walki w klatkach do potężnej machiny biznesowej – Big Picture, KSW, MyLand).
Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród odbyło się 1 grudnia w trakcie uroczystej gali poprowadzonej przez Jarosława Kuźniara. Przewodniczącą Jury tej edycji konkursu była Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzeczniczka Prasowa w Nationale-Nederlanden.
źródło: zlotespinacze.pl