W miniony weekend mogliśmy oglądać udaną galę RIZIN 13 w Kraju Kwitnącej Wiśni. Podziwaliśmy świetne nokauty, powrót Cro Copa czy pierwsze zwycięstwo Boba Sappa od 8 lat.
Ale czy tak zacne widowisko zainteresowało fanów MMA z okolic i nie tylko, dzięki czemu zwróciło się finansowo? Z odpowiedzią przychodzi nam Bruno Massami, reporter GazetaEsportiva, który zasięgnął wiedzy o sprzedaży u samego źródła, czyli organizacji RIZIN:
Official Attendance of @rizin_PR – 27208 tickets sold. Success! Biggest attendance of the promotion in their history.
— Bruno Massami (Бруно Массами) (@BrMassami) September 30, 2018
Oficjalna frekwencja ostatniego RIZIN – 27208 biletów sprzedanych. Sukces! Największa frekwencja w historii organizacji.
Jak zatem widać, MMA w Japonii ma się całkiem dobrze. Kolejna gala RIZIN 14 jeszcze w tym roku, tradycyjnie w sylwestra. Czy rekord ponownie zostanie pobity?
Zobacz także: Rizin 13: najciekawsze akcje i wyniki
Źródło: Bruno Massami/Rizin