Singapurska organizacja naprawdę robi wrażenie swoimi ostatnimi inwestycjami. Jakiś czas temu ONE Championship zakontraktowało byłych mistrzów UFC – Eddiego Alvareza (29-6, 1 NC) i Demetriousa Johnsona (27-3-1). Zanosi się na to, że ich kolejnym celem jest propagowanie e-sportu poprzez tworzenie własnych turniejów.
Największy azjatycki twór co do mieszanych sztuk walki ma zamiar w 2019 roku zainwestować 50 milionów dolarów. Promocja wydarzeń ma się odbywać m. in. podczas regularnych gal MMA. Wliczać się w to będą filmy dokumentalne przedstawiające całe zjawisko rywalizacji w grach komputerowych, reality show czy cotygodniowe programy. Sam zasięg reklam ma być widoczny w 138 krajach na całym świecie.
Fani League of Legends, Counter Strike’a Global Offensive czy Overwatcha mogą być wniebowzięci, gdyż właśnie te tytuły interesują ONE Championship.
Głównym sponsorem przedsięwzięcia ma być bardzo dobrze znana w branży gamingowej firma Razer, przez której platformę Razer Pay będzie można kupować bilety na wydarzenia e-sportowe. Marketing całego zjawiska wzmocni japońska firma Dentsu, współtworząca e-sport od pewnego czasu w Kraj Kwitnącej Wiśni.
Twarzą działań w obszarze gamingu ma być nie kto inny jak Demetrious Johnson.
„Mighty Mouse” często za pomocą platformy Twitch transmitował swoje poczynania w m. in. grze Playerunknown’s Battlegrounds.
Poniżej możecie obejrzeć samą zapowiedź tego, co nas czeka w 2019 ze strony ONE Championship:
Game-changing. #WeAreONE #MartialArts pic.twitter.com/mMqgBhkTba
— ONE Championship (@ONEChampionship) 7 listopada 2018
źródło: onefc.com