W dobie zakazu imprez masowych, reality show KSW i Polsatu pt. „Tylko Jeden” to jedna z ostatnich polskojęzycznych rozrywek związanych z MMA. Poznaliśmy pierwsze wyniki oglądalności.

Wiele lat projekt tzw. „polskiego TUFa” leżał w szufladzie, aż w końcu telewizja Polsat postanowiła się w to „wejść” i zrealizować, a także wyemitować na antenie swojego głównego kanału. Czy „Tylko Jeden” okaże się sukcesem, tego dowiemy się pewnie po zakończeniu sezonu, ale już teraz możemy dowiedzieć się jak radził sobie do tej pory.

Portal WirtualneMedia.pl na podstawie danych Nielsen Audience Measurement opracował wyniki oglądalności pierwszych 3 odcinków.

Na wstępie warto podać średnią oglądalność, która wynosi 503 tys. widzów. Na niekorzyść produkcji działa fakt, że mimo braku gal MMA, oglądalność spada z odcinka na odcinek.

Odcinek 1 – 597 634 tys.
Odcinek 2 – 470 390 tys.
Odcinek 3 – 442 929 tys.

Udział w rynku wynosi średnio 4,43 % wśród wszystkich widzów, 6,39 % w grupie komercyjnej 16-49 lat i 5,51 % w grupie 16-59 lat.

Wśród wszystkich widzów Polsat przegrywa z pozostałymi głównymi stacjami tj. TVP 1, TVP 2 i TVN, natomiast w grupach 16-49 i 16-59 jest wiceliderem.

Jak podaje portal WirtualneMedia.pl, „Tylko Jeden” najczęściej oglądają kobiety, oraz widzowie ze średnim i wyższym wykształceniem.