Amerykański gigant zdecydowanie nie ma problemów z pozyskaniem nowych sponsorów, ale mało kto się spodziewał, że podpisze umowę z jednym z największy dystrybutorów wódki na świecie. 

Z okazji podpisania nowej umowy partnerskiej UFC opublikowało na swojej stronie oficjalny komunikat:

inthecage.pl
źródło: UFC.com

„Na warunkach ugody, Nemiroff staje się pierwszą „Oficjalną Wódką”, która jest partnerem UFC w kategoriach sponsoringu. W zamian, Nemiroff będzie miał firmową obecność w znanym na całym świecie oktagonie podczas wszystkich eventów UFC, wliczając wydarzenia transmitowane w Pay-Per-View w 2018 roku, począwszy od UFC 228: WOODLEY vs. TILL, które odbędzie się w American Airlines Center w Dallas w sobotę, 8 września.

„Jesteśmy podekscytowani, że Nemiroff dołącza do UFC jako pierwszy globalny partner wódki,” powiedział Paul Asencio, Starszy Wiceprezes UFC odpowiedzialny za Globalne Partnerstwa. „Alkohol i wszelkie rodzaje spirytusu nie przestają być ważnym elementem nasze sponsorskiego biznesu, a globalna popularność Nemiroffa pomoże nam rozwijać markę UFC i sportu jakim jest MMA na całym świecie.

„Nawiązanie partnerstwa z światowym UFC naprawdę nas zadowala,” powiedział Yuriy Sorochynskiy, Dyrektor Generalny Nemiroff. „Wizja i wartości UFC są wielce istotne i analogiczne z marka Nemiroff. Powiązując Nemiroff z UFC jako oficjalny partner wódki, możemy ułożyć strategię marki i osiągnąć szerszy rynek”.

Dodatkowe zobowiązania partnerskie będą liczyć integrację marki Nemiroff podczas transmisji UFC, tak samo jak degustacje, media i inne środki promocji.

Podczas dystrybucji marki UFC na całym świecie, zasięg marki Nemiroff ma potencjał osiągnąć 1.1 biliona domostw przed telewizorami, w ponad 160 krajach i 40 różnych językach terytorialnych.”

 

źródło: ufc.com